Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2013. október 12., szombat

NEWS - Aikotoba ~ Te wo Hiite


Nos, ezt már egy ideje lefordíthattam volna, csak filóztam, hogy megtegyem-e. Ugyanis ez a live csak egy napig volt megtekinthető a JE hivatalos honlapján, mégpedig a NEWS 10. évfordulóján - 09.15 -. De a rajongók természetesen letöltötték, aztán felrakták, ami jó is meg nem is, mert nyilván vannak, akik nem tudták megnézni, és meg kéne várniuk a DVD megjelenését. Szóval én úgy gondoltam, nem vonom meg tőletek ezt a gyönyörű dalt, amit ők írtak speciálisan erre az alkalomra, és a rajongókhoz szól. :) ♥ 


A dalszöveg egy kis magyarázatra szorul. :D
Szóval először is a cím jelentése: Aikotoba -> a szeretet szava
Te wo Hiite -> vegyétek ki a 'te'-t.
Azért csempészték be a címbe ezt a 'vegyétek ki a te' dolgot, mert az a bizonyos szó a 'tezutettetotte' szóban van elrejte. Ha ebből a szóbol kivesszük a 'te'-ket, 'zutto'-t kapunk, ami azt jelenti, 'örökké'.  Én meghagytam Tezutettetotte-nak a fordításban is, mert ez így különleges. :)
A dalszövegben benne van a bizonyos 986-os szám, ami a tagok kilépésére utal. (9 taggal kezdtek, aztán lettek 8-an, majd a 6 tagú NEWS) Végül pedig a 'shiawase' szóban a 'shi', aminek a jelentése '4' a mostani formájukra utal.
Egyéb különlegesség: A kanji dalszövegben elrejtettek 4 szimbólumot, - háromszög, kör, szív és négyzet -. Ez a tagok szimbóluma a legújabb NEWS albumhoz + a legutóbbi koncerthez. 
Háromszög - Massu
Kör: Shige
Szív: Tego
Négyzet: Keii 
Az utolsó sorban a 'love anniversary'-t a kanjiban '10ve Anniversary'-nak írják, így ennek is egy mélyebb jelentése van. :)

Remélem más is első hallásra beleszeret, kismilliószor meghallgattam aznap, egyszerűen gyönyörű mind a dal, mind a dalszöveg. ♥

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése