Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2016. január 28., csütörtök

Pride and Prejudice Utolsó rész


ÉS! Végre elérkeztünk az időtlen idők óta fordított sorozat végére! ^^
El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok, amiért kitartottatok mellettem, sőt, direkt az én feliratomra vártatok. :) Szuperek vagytok, nagyon köszönöm. c:
Én személy szerint nagyon megszerettem a sorozatot annak ellenére, hogy csak hirtelen felindulásból álltam neki, nem tudva, milyen fárasztó - néha különösen - fordításba kezdtem. n.n;
Mivel ez az első ilyen komolyabb jogi témájú sorozatunk, igyekeztem mindent megtenni, hogy ne csússzon nagyobb hiba a fordításba és minden könnyebben követhető legyen, bár néha én magam is belegabalyodtam a dolgokba. ^^"
Szóval nagyon remélem, hogy a lassú és sokáig szünetelő fordításunk ellenére végig élveztétek és izgultátok ezt a 21 részt. :)

Felirat: Ass Srt

2 megjegyzés :

  1. Köszönöm, hogy végig vitted ezt a sorozatot! A te feliratoddal kezdtem el nézni, a tiéddel is fejezem be - itt várakozik a gépemen! :]
    Gratulálok és remélem nem vette el a kedved a fordítástól a jogi "blabla". :]

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a befejezett fordítást.Üdv.Magdimama

    VálaszTörlés