Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2017. február 2., csütörtök

Lezárult a Szavazás!

Sziasztok!


A napokban az új projektre szóló szavazásunk lezárult és ezzel eldöntöttétek, hogy mi legyen a következő dráma, amit fordítok. Mindenkinek köszönöm, hogy szavazott! :)

A befutó a Good Morning Call lett, így igyekszem a napokban megcsinálni az első részét. 
Mondanám, hogy ha igazságosnak érezném a végkifejletet...
Szerintem nagyon lelkesen szavaztatok az első pár hétben, ami miatt nagyon nagyon boldog voltam. 
Tény, hogy a Bitter Blood egy szavazattal maradt le a döntetlenről és ezért én megadom neki azt az egyet, így párban fogom hozni a GMC-vel. 

S miután úgy elemeztem ki a szavazást, mintha egy mérkőzés bírája lettem volna, egyszerűen is leírom:
Mind a Good Morning Call-t, mind pedig a Bitter Blood-ot fordítani fogom, remélve, hogy így senkinek nem okozok csalódást és örömöt is szerezhetek nektek.

Ki-chan voltam! 

4 megjegyzés :

  1. Kedves Ki-chan! Nagy örömet szereztél nekem, hogy mindkettőt fordítod. Ezt a két doramát szavaztam az első két helyre. :D. Előre is köszönöm a munkádat!Ganbatte :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömet szereztem neked. :)
      Most, hogy írtál még inkább neki akarok állni fordítani őket!!
      Köszönöm! :3

      Törlés
  2. Ó, szóval lezárult! :D Mostanában nem volt időm felkukkantani, de nagyon örülök az eredménynek. Előre is köszönöm, már alig várom a részeket! >w<

    VálaszTörlés
  3. Előre is szívesen! :)
    Már fordítás alatt vannak és a következő szabadnapomon igyekszem befejezni az első részt mind a kettőből. :)

    VálaszTörlés