Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2011. december 19., hétfő

Yamashita Tomohisa - Supergood,Superbad Hadakanbou & Special interview




Személy szerint imádom ezt a videót, így eléggé részletes voltam a munkával. :) ~ Remélem, elnyeri a tetszéseteket. ^^ Szerintem az eredeti videóban is benne van az angol felirat, így megpróbáltam kitakarni, de még így is néha kibukkan, remélem, nem feltűnő. :) Az interjúkérdéseket én időzítettem, nincs köze a fenti kék sávban lévőhöz.
YamaPi annyira laza ebben a videóban, hogy már azt néztem, mikor esik szét. *w* :D ~ Nagyon hálás vagyok a Superbad magyarázatáért...xD ~ És annak is örülök, hogy magában is eltud kacarászni. :,D És nyugodj meg, nagyon cool lett az album borítója...de ezt is megbeszélted magaddal, úgyhogy valószínűleg teljesen nyugodt vagy. xD~
Szóval remélem nagyon tetszeni fog, és élvezitek majd a karácsony heti frisseket is, ami többnyire YamaPi-ból fog állni. ^w^

(Mivel a megaupload úgy döntött, nem akarja feltölteni a videóimat, kénytelen voltam szétdarabolni, de Total Commanderrel könnyen össze tudjátok illeszteni a fájlokat. ^^. )

6 megjegyzés :

  1. wáááááá Arigatou!!!!! de jó lesz mit néznem a téli szünet alatt :DDD alig várom h lejöjjön és nézzem *o* kösziiii <3 <3 Imádom ezt az oldalt!! ~.~

    VálaszTörlés
  2. Nincsen mit. :D Hát sokat szenvedtem vele, remélem megérte a fáradságot.^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Nagyon jó lett, megérte a fáradságot.

    VálaszTörlés
  4. Akkor örülök neki. :) *megnyugodott* nagyon szívesen. ^^

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is jó lett. Az angol felirat nem feltűnő alatta, körülbelül a videó felénél vettem észre, hogy ott van. :) Nekem az tetszett a legjobban, amikor az album felépítéséről beszélt. Általában én is úgy vagyok ezzel, ahogy ő mondta, néhány dal azonnal megfog, másokat sokszor meg kell hozzá hallgatnom, hogy megszeressem. Ez Yamapi számainál különösen igaz. Egy-kettőt eleinte nagyon nem szerettem, most meg állandóan azokat hallgatom. Fura dolog ez. :)
    Köszi a fordítást! Szeretem az ilyen interjúkat, érdekes megismerni az ő szemszögét is a dolgokkal kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  6. Én is így voltam a számaival. Volt egy pár, amivel nagyon nehezen barátkoztam meg, és most meg már azokat éneklem. ^w^ Nincs mit. :))

    VálaszTörlés