Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. április 30., hétfő

Bloody Monday 1. évad ismertető. :)

Andro megcsinálta az első szezon ismertetőjét is, annak, aki esetleg nem látta. :3

Cím: ブラッディマンデイ

Angol cím: Bloody Monday

Magyar cím: Véres Hétfő

Hossz: 11 rész

Műfaj: live-action, akció, dráma

Eredeti mű: Ryumon Ryo – Bloody Monday (manga)

TV-adó: TBS

Sugárzás: 2008. október 11. – 2008. december 20.

Betétdal: flumpool – Hikari no Hashi


A történet:

A történet kezdetén egy biológiai terrorista kiírtja egy orosz kisváros lakosságát. Így Japánban a Japán Speciális Nemzetvédelmi Harmadik osztag – röviden THIRD-i – úgy gondolja, hogy a terrorista célja, hogy az új vegyivírust, a Bloody X-et szabadon engedje Tokióban. Ezért a THIRD-i segítséget kér Fujimaru Takagitól, a híres hackkertől, hogy derítse ki, mi is történt pontosan Oroszországban. Ahogy Fujimaru belekeveredik az ügybe, kezd rájönni, hogy a terroristák már nemcsak iskolájának falai között, de a rendőrség kötelékében is bújkálnak. Így Fujimaru már csak saját eszére támaszkodhat, ha ki akarja deríteni, mi is pontosan a „Véres Hétfő”.

Főbb szerepekben:

THIRD-i:
A terroristák:


2 megjegyzés :

  1. Pont most nézem az első évadot. Érdekes sorozat, mindig szerettem az ilyen témájú dolgokat. Klassz, hogy elkezdtétek a második évadot, legalább már folyamatban lesz, mikor az első végére érek. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen én is nagyon szeretem. :3 Amikor anno az első évadot néztem, körömrágva izgultam végig a részeket és nem tudtam leállni vele. >.<

    VálaszTörlés