Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. június 23., szombat

Dragon Zakura 1. rész


Egy újabb projektet kezdünk el, jobban mondva Ki-chan. :) Ez pedig egy újabb Pi-chan dori. :3
Ugye örültök? :D Tudtam én. >.<

Ismertető:


Cím: ドラゴン桜 / Dragonzakura

Hossz: 11 rész

Műfaj: live-action, iskolai, dráma, romantikus, vígjáték

TV-adó: TBS

Sugárzás: 2005. július 8. – 2005. szeptember 16.

Adás ideje: Péntek 22:00

Opening: melody – Realize

Betétdal: Yamashita Tomohisa – Colorful

Kapcsolódó doramák: Angel Bank (TV Asahi, 2010)


A történet:

A Ryuzan Felső-gimnázium Japán legrosszabb iskolája, ahová csak a legbutább diákok járnak. Az iskolát azonban a csőd fenyegeti, amely miatt akár be is zárhat. Ekkor érkezik az iskolába Sakuragi Kenji, egy néhai motorosbanda tagja, aki jelenleg ügyvédként tevékenykedik. Miután rájön, mi a helyzet az iskolában, arra gondol, talán meg lehet menteni azzal, ha a diákokat bejutattják a Todai-ra, és így népszerűvé, vonzóvá teszik a Ryuzan iskolát. Ezt azonban senki sem veszi komolyan, ám Kenjit nem olyan fából faragták, mint aki feladná. Kijelenti, hogy a következő tavaszra öt diákot bejutattat a Todai-ra (Tokió Egyetem, Japán legjobb egyeteme). Összeszedi a diákokat – ez beleütközik némi problémába -, majd egy speciális osztályt létesítve kezdi őket oktatni. Eközben perszen nemcsak a diákokkal, hanem a szkeptikus tanári karral, a még szkeptikusabb szülőkkel, és az igazgatónő igencsak mértéktelen pénzköltési mániájával is meg kell küzdenie. Vajon sikerrel jár, Vajon lesz akár egy diák is, aki bejut a Todai-ra? Ha megnézitek, meglátjátok.

A dorama Mita Morifusa azonos című mangája alapján készült, de egy rakás dolgot megváltoztattak a mangához képest. Elsősorban a karaktereket, és jó pár jelenetet is, amelyek szükséges változtatások voltak, hiszen a hosszú mangát nem lehetett egy az egyben egy 11 részes doramába gyömöszölni.
Nekem amúgy tetszett, az egyik kedvencem lett, mivel olyan üzenetet közvetít, amely szerintem mindenkinek szól. „Ha meg akarod változtatni az életed, menj a Todai-ra!” Ezt mondja Kenji, de igazából arról van szó, ha változtatni akarsz az életeden, azt csak te tudod megtenni, senki más! A döntés mindenki kezében ott van, más kérdés, ki hogyan él vele. Tehát a történet igazi, valós, örök érvényű igazságot hordoz magában.

A színészekre sem lehet panasz. Sakuragi Kenji szerepében Abe Hiroshit láthatjuk, aki hozza a formáját, ahogy az tőle elvárható. A diákok között olyan nevekkel találkozhatunk, mint Yamashita „YamaPi” Tomohisa, Koike Teppei, vagy Aragaki Yui, akik szintén nem ma kezdték a szakmát. Mind erős egyéniségek, akik kihozzák a karakterekből, amit ki lehet hozni.
Szóval, nem lehet panasz semmire. Ez egy kiváló történet remek színészekkel, és jó háttérzenékkel. Az openinget Miyavi felesége, melody énekli, a betétdalt pedig maga YamaPi adja elő. Szóval, akinek felkeltettem az érdeklődését, nézze meg! MUST SEE!

Főbb szerepekben:

A speciális osztály:

A tanárok:
A speciális osztály tanárai:
A szülők:
És a linkek: 

Felirat: Ass Srt

7 megjegyzés :

  1. Már régen felfigyeltem erre a sorozatra, de felirat hiányában nem tudtam megnézni. Köszönöm, hogy elkezdtétek fordítani.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy a kedvedre tehetek azzal, hogy fordítom:DD Nagyon szívesen =))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, bár az első 2 résznek már megszereztem a magyar feliratát másik oldalról, de nem kezdtem el, mert abbahagyták a fordítást. Most nagyon várom a többi részt, mert Ti nem hagytok abba semmit.

    VálaszTörlés
  4. Hát ha egyszer elkezdek valamit, azt be is fejezem, még ha lassan is haladok vele. ((= De, most elég sok időm lesz szóval hamarabb jövök majd a részekkel :DD
    Köszönöm, hogy nézed:DD
    Szívesen ^.^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a fordítást.

    VálaszTörlés
  6. Bár az első négy részt láttam magyarul, úgy döntöttem, hogy újranézem a ti feliratotokkal, az mégis más. Szeretem az igényességeteket, amit nem győzök hangsúlyozni. Még mindig nagyon hálás vagyok azért, hogy elkezdtétek ezt a sorozatot, nagyon imádom. Pi első megjelenése a történetben annyira LOL, hogy sokadik megnézés után is kész vagyok tőle. Meg ez a séró... :D De neki ez is jól áll, egyem a szívét.
    Semmiképpen nem akartam szó nélkül hagyni ezt a részt (ha már voltatok olyan édesek, és figyelembe vettétek a nyafogásomat :D), csak most jutottam el addig, hogy megnézzem. Nagyon köszönöm, és alig várom a többi részt! Kitartást és sok-sok lelkesedést kívánok, ha csak tized annyi lesz nálatok, mint ami nálam van a sorozattal kapcsolatban, akkor könnyedén a végére érünk majd. Addig meg küldöm az enerdzsit, nehogy kifogyjatok belőle félúton. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, ezt az új doramat. :Đ Régen elkezdtem azután félbe is maradt, de most itt az ideje, hogy újra belemerüljek. :Đ Köszi mégegyszer. * . *

    VálaszTörlés