Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. június 5., kedd

FT Island - Spaceshower TV


Ez egy négy videós friss. :3
Az fiők négy száma accoustic verzióban. :)
Szerintem szuperül hangzik az összes szám és a hangjukat is imádom. *,*

Itt azt is lefeliratoztam, amit Minari nem énekelt el, hogy azért értsétek. >ww<

Sajna  a Venus-ból nem találtam HD vidit. :/

Remélem, tetszeni fog. ^w^

Oh, és a héten nem hiszem hogy lesz BM friss, mert Eiji ugyebár most elfoglalt és én sem találtam még raw-ot a következő részhez. 


6 megjegyzés :

  1. Köszi szépen. Egyszerűen imádom őket. A Flower Rock meg különösen szuper. Ahogy Lee Hong Ki kiereszti a hangját attól elolvadok. Annyira tisztán cseng és gitár kísérettel is nagyszerű. Számomra a 70-es éveket és az Illést juttatta eszembe amikor 1 szál gitárral kiálltak énekelni. Kellemes dallam, normális és mindenkire ható szöveg és karizmatikus előadók ez az ami mostanában már nincs.

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit. :)) Én is imádom őket. Mindenkinek annyira szép hangja van, amit csak ritkán hallhatunk. *,*

    VálaszTörlés
  3. Köszi, nagyon kedvelem a zenéjüket.

    VálaszTörlés
  4. ÁÁ Imádom!!!! Nagyon szépen Köszönöm a fordítást!! :)

    VálaszTörlés