Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. június 27., szerda

KAT-TUN - To the Limit PV


A KAT-TUN legjújabb PV-je, egy tőlük megszokott ütős számmal. :)
A szövege eléggé botrányos, szóval vért izzadtam mire sikerült valamit kezdenem vele, de még így sem vagyok teljesen elégedett. És egy-két angol sort lefordítatlanul hagytam, de az nem sok vizet zavar. :)
Illetve ez nem HD videó, de amint találok egyet, átégetem. ^^



4 megjegyzés :

  1. Köszi a fordítást.Nem rossz a szám,de nekem valahogy hiányzik Akanishi hangja.

    VálaszTörlés
  2. Ooowah, imádlak érte, hogy megcsináltad, tényleg köszönöm!!!! :3
    Annyira vártam már, mert ez a szám valami irtó jó, bár még csak most fogom megnézni a PV-t, de érzem, hogy valami olyasmi hangzása van, hogy "ne add fel!!", nem? Szóval tényleg köszi~~!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nincs ezzel semmi baj. Imádom őket. Köszi a fordítást. :)

    VálaszTörlés
  4. Csak nálam szaggat a kép az elején? Egyébként nem rossz szám, a klip is tetszik, bár Nakamaru meg a karate elég távol áll egymástól. :) Kame hitelesebben verekszik. A szöveg is rendben volt, köszönöm a fordítást!

    VálaszTörlés