Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. július 24., kedd

NewS - Chankapaana PV


A News két év után visszatért és íme a legújabb PV-jük. ^^
Hát mit ne mondjak... amikor még csak a zenét hallgathattam meg, már meghatódtam és majdnem elbőgtem magam. ><  
A fiúk óriásit alakítanak, nem csalódtam bennük. Ez a PV egy darabig a kedvencem lesz. ^^ ♥ Akárcsak ők. :)
A makingje is majdnem kész, már csak a formázás van. ^^

Letöltés: 001 002

3 megjegyzés :

  1. Örülök hogy visszatértek, és a zene is nagyon tetszik.^^
    De az a kiscsaj ... engem idegesít.

    VálaszTörlés
  2. KÖszi a fordítást. Már amióta láttam az előzetest róla azt várom, hogy legyen fordításban is *vigyorog* Még egyszer köszi szépen!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen. :)) A kiscsaj engem is. XD Mondjuk néha aranyos, de hogy átkapcsolja őket, az mindennek a teteje. T.T

    VálaszTörlés