Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2013. május 24., péntek

Hanawake no Yon Shimai - 1. rész

Nos, ahogy ígértem, hoztam egy új dorit. Vagyis pontosabban Kyoko, de én sóztam rá, mivel már egy ideje tervezem, de nekem nem volt rá időm. >_< 
Az én részemről, először Shige miatt kezdtem nézni, de aztán az egész sztori nagyon a szívemhez nőtt. ^^ 
Egy családi, romantikus dráma és vígjáték. A dori elég összetett és a történet több szálon is fut, talán éppen ezért imádom. :)
Hardsub nincs. Mégpedig azért mert az avik HD minőségűek. Meg akartam tartani ezt a szép minőséget, ezért nem konvertáltam, és a HD égetés egy ilyen hosszú videónál megölné a laptopom. ^^"
De! Aki akar hardsubot, jelezzen! Akkor azonnal konvertálok és égetek. :))
Szóval pluszban megkapjátok a felirat fontját. Csak úgy, mint a Piece-nél, telepítenetek kell. :3

Na de elég belőlem, douzo!
Remélem, mindenkinek tetszeni fog. :3

Felirat: Ass Srt

Ismertető


Cím: 華和家の四姉妹 / Hanawake no yon shimai
Angol cím: The Hanawa Sisters
Magyar cím: A Hanawa nővérek
Ország: Japán
Hossz: 11 epizód
Műfaj: családi, vígjáték, romantikus
TV-adó: TBS
Sugárzás: 2011. július 10. – 2011. szeptember 18.
Adás ideje: Vasárnap 21:00
Betétdal: Mizuki Alisa – Hoshi no Hate

 Tartalom:
Adott egy apa, aki népszerű a fiatal nőknél, és egy anya, aki még mindig úgy szereti a férjét, mint egy kamaszlány. Négy lányuk van, akik közül az egyik elvált és jelenleg egyedülálló, egy aki férfiakra vadászik, egy másik, akinek nincs barátja és a negyedik, aki szerencsétlen a szerelemben. Ráadásul közülök a második lány, Takemi problémás gyerek volt, aki már többször elvált, és három saját gyereke van. Mivel Takemi mindig hű önmagához, sokszor mindenkiért kiáll, így a “sok szerető femma fatalja”, a “problámás gyerek”, valamint az “ördög” gúnyneveket aggatták rá. De vajon valaha végetérnek ezek a mókás problémák, amiket Takemi okoz? Nézzétek meg a doramát, és megtudjátok. 

Főbb szerepekben:

A Hanawa család és rokonok:
Mizuki Alisa mint Hanawa Takemi
Yokoyama Miku mint a gyerek Takemi
Kanjiya Shihori mint Hanawa Sakurako
Kawashima Umika mint Hanawa Ume
Kichise Michiko mint Hanawa Fujiko
Miyazaki Yoshiko mint Hanawa Sachiko
Endo Kenichi mint Hanawa Daigo
Kawashima Ririka mint Ayame
Ono Rento mint Ippei
Kato Kenshiro mint Kappei
Kato Shigeaki mint Mashiko Shozaburo
Tanaka Tetsushi mint Yamane Katsuhiko
Moriwaki Eriko mint Mori Ayako

Hair Piece:
Tanaka Miho mint Horiuchi Kana
Nomura Masumi mint Minegishi Aki
Inoue Yoshiko mint Takahashi Mari

A nyomozók:
Mikami Kensei mint Shibata Kyozo
Neko Hiroshi mint Tachi Hisashi

Hinode Művészeti Egyetem:
Katsunobu mint Yoshiyasu Koji
Fukuda Ayano mint Fukushima Maki
Honda Midori mint Numazaki Chie
Suzuki Chinami mint Hatano Yukari 


1 megjegyzés :

  1. Kedves Saya!
    Most kezdtem el a sorozatot letölteni.Köszönöm szépen a fordítást,a videó elérhetőséget,valamint a fontot.

    VálaszTörlés