Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2014. augusztus 19., kedd

Blood Boiling Youth/Hot Young Bloods film


Nos, a Kawaii Fs-al karöltve végre elhoztuk ezt a filmet is. :)
Namost, későn jöttem rá, hogy én az Asiatorrents-ről töltöttem le a filmet, de találtam még torrentet ITT, ahonnan le tudjátok szedni, és ha jól látom, ugyanaz a verzió, amihez a feliratot csináltuk. Viszont ha mégsem jó és nem találtok sehol videót, akkor felteszem, ami nekem van. :D

Felirat: Ass Srt

Cím: Blood Boiling Youth/Hot Young Bloods
Koreai cím: Pikkeulneun Chungchoon
Megjelenési dátum: 2014.01.23
Hossz: 121 perc
Műfaj: 1980-as évek, Kamaszfilm, Vígjáték, Romantikus

A film a 1980-as évek beli Dél-Koreában, Heongseong városában játszódik. A történet az ottani középiskolába járó diákok életét meséli el, a köztük lévő barátságról és szerelemről szó.
Young Sook  a középiskola lánybandájának rettegett vezére, aki szerelmes Joong Gil-be, az iskola casanovájába. Joong Gil eközben azon van, hogy a suli összes lányának a fejét elcsavarja. Ez alól kivétel Young Sook, aminek egyik oka, hogy az iskola fiúbandájának feje, Gwang Sik a barátnőjeként tekint rá, így Joong Gil tart attól, hogy a közte és Gwang Sik között lévő eleve nem baráti viszony még jobban elmérgesedik. Joong Gil nem a bátorságáról híres, az udvarláson kívül semmi máshoz nem ért. Kiszemeli az iskola új diáklányát, So Hee-t és megpróbálja meghódítani, de ez nem tűnik olyan egyszerű dolognak.

Én nagyon imádtam a filmet, főleg a 80-as évek beli hangulata fogott meg, amit szerintem tökéletesen átadtak, aki egy kicsit jártas a koreai nyelvben, az a régi beszédet is felismeri, és még a zenék is nagyon tetszettek. A film nem túlspilázott, vannak, akik unalmasnak vélik, de én ezt mindenkinek a saját ítélőképességére bízom. Szerintem szórakoztató, és Jong Suk-ot most egy igazán nem menő szerepben láthatjuk, emellett számomra minden film és dorama, amiben Jong Suk játszik, megéri hogy megnézzem, mert ő mindig remekel bennük, és itt sem okozott csalódást. :)
Szóval remélem nektek is tetszeni fog. ^^ 

Szereplők:
  • Park Bo Young as Young Sook
  • Lee Jong Suk as Joong Gil
  • Lee Se Young as So Hee
  • Kim Young Kwang as Gwang Sik
  • Ra Mi Ran as Na Young
  • Kim Hee Won as Jong Pal
  • Park Jung Min as Hwang Kyu
  • Shin Hyun Tak as Man Chul
  • Jeon Soo Jin as Song Yeon Hwa
  • Kwon Hae Hyo as Dae Pan, Joong Gil apja


1 megjegyzés :