Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2015. január 17., szombat

Pin to Kona 8. rész


Halihó, meghoztuk a következő részt. :)

Felirat: Ass Srt

[És egy kis update infó rólunk. Kaptunk munkát, egy hete dolgozunk, heti öt napban, tíz órában és emiatt hétköznap kevésbé vagy egyáltalán nem tudunk fordítani Ki-channal, mivel mire hazaérünk, hulla fáradtak vagyunk. Igyekszünk hétvégén fordítani, ahogy tőlünk telik a tanulás és az itthoni teendők mellett, szerintem ezt senkinek nem kell magyaráznom, tudjátok hogy megy ez. :) Illetve a másik. Egyre több helyen beszélnek arról, hogy a blogspot oldalakra rászálltak és egyre többet törölnek le, merthogy illegálisan osztunk meg letöltési linkeket, és nem akarom, hogy ebből valami nagyobb gond legyen, szóval szívesen fogadok tanácsokat, hogy hogyan tovább... Gondolkodtam azon, hogy átköltözünk a gportal-ra, mit szólnátok ehhez? Az mégiscsak egy magyar oldal, kevésbé lennénk veszélyben. :)]

2 megjegyzés :

  1. Részemről mindegy, hol vagytok, csak legyetek. :) Esetleg Wordpresst is megnézhetnétek, nekem évekig volt Wordpress motorom, és elégedett voltam vele. Igaz, az nem magyar, ha ez szempont. Komolyan nem értem, miért fáj bárkinek is, ha valaki sorozatokat fordít (vagy akár tölt fel és oszt meg). Értem én, hogy jogdíj, meg miegymás, de hozzánk legális formában úgysem jut el, tehát kétlem, hogy bárki is meg lenne károsítva az oldal működésével. Kár, hogy embernek ez a legfontosabb. Abban az esetben megérteném, ha valóban anyagi kár érné bárkit is, de végül is tévében leadott dolgokról van szó, amik amúgy is elérhetőek lennének bárkinek, szóval rejtély, miért hadakoznak ennyire ez ellen. Sok idő kell még hozzá, hogy ne csak a felhasználókhoz jusson el a hír, hogy a 21-dik századot írjuk, amikor úgysem lehet útját állni az információ áramlásnak. Na de bocs a szócséplésért, a lényeg a lényeg, szerintem nem az a fontos, hol az oldal, hanem az, hogy van. :D Lehetőleg minél nagyobb biztonságban...

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, hogy csak most szólok de rossz a megadott link a mirror-os letöltőjén az összes link. Én innen szedtem le a részt.
    http://rizkianisaerawati.blogspot.hu/2014/01/pin-to-kona-j-drama-2013-complete.html

    VálaszTörlés