Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. január 22., vasárnap

NewS - Unplugged Live


A srácok édesek, és ez az első NewS frissem az oldalon. :D Úgy, hogy mind a hatan megvannak még.:3
Felhívom a figyelmeteket a KoyaMassu képre lent. :,D Csodás, nem igaz? :,3 Eiji, jobb képet nem is találhattál volna. :D *meghajol* Illetve Ryo furcsamód nagyfőnöknek érzi magát...utoljára a Diamond dokumentumfilmben láttam ilyennek. :D Ryo sensei és Tegoshi, aki nem tudja megjegyezni, hol kell énekelnie és hol nem. :D


Gomen. Ez mediafire link...mert a többi fájlmegosztó nem szeret engem...de majd keresek egyet, ahol nem kell ennyi részletben feltölteni. :)


4 megjegyzés :

  1. wááá köszii rég láttam őket így együtt sajna nem sok időm van :(( szerintem jobb h mediafirére töltötted szeretem ezt az oldalt már megszoktam :PPP a legkevesebb h több darabban van :DDD Csak így tovább!!! ~.~

    VálaszTörlés
  2. Szívesen. :) Gondoltam, hogy te örülni fogsz neki. :P És nincs is most más választásom, csak a mediafire....:S

    VálaszTörlés
  3. Köszi a fordítást. Érdekes volt. :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Szerettem volna, de nem sikerült letöltenem... Mi lehet a baj?

    VálaszTörlés