Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2012. szeptember 20., csütörtök

Stand Up! - 1. rész


Na akkor itt a várva várt dori első része. :)
A minőség nem a legjobb, sajnos nem találtam jobbat. :S De aki tud, az jelezze! :)
Jó szórakozást! ^^ 

Leírás:
Cím: Stand Up!

Angol cím: Stand Up!

Magyar cím: Állj fel!

Hossz: 11 rész

Műfaj: romantikus, dráma, vígjáték, iskolai

TV-adó: TBS

Sugárzás: 2003. július 4. – 2003. szeptember 12.

Adás ideje: Péntek 22:00

Betétdal: Arashi – Kotoba Yori Taisetsu na Mono


A történet:

Adott négy fiú, akik rájönnek, hogy már csak ők szüzek egyedül a középiskolában. A nyári szünetben egy lány, akit tizenegy éve mindannyian ismertek, visszaköltözik a szomszédságukba. Habár gyerekkorukban, csak mint barát, néztek a lányra, rájönnek, hogy mostanra a lány igazi, gyönyörű hercegnővé serdült. A négy fiú ezért mindent megtesz, hogy meghódítsa a lányt, és ezért bármilyen őrültségre képesek.

Főbb szerepekben:



Felirat: Srt

10 megjegyzés :

  1. A mai egy szép nap!!! Amikor egy pár hete megkérdeztem nincs-e kedvetek lefordítani, nem is reméltem, hogy ilyen gyorsan meglesz az első rész. Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Úr Isten!!! Én nem is gondoltam, hogy ezt valaha is lefordítja valaki!! Nem mai dorama így hát, nagyon meg lepett!!! Köszi szépen!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen! örülök, hogy örömet okozunk vele. :) ♥

    VálaszTörlés
  4. Hű... nagyon érdekel :) Köszönöm hogy belekezdtetek.

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudom, ki viccesebb benne, Pi vagy Shun. :) Nagyon édesen néztek ki. A neveket még szoknom kell, bár Yamapi már nem először Ken, szóval nála nem nehéz. :)

    Köszi az első részt, kíváncsian várom a többit. Ha kibírom még ébren, akkor gyorsan megnézem a DZ-t is. Annyira jó, hogy pont olyanokat fordítotok, amikre kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  6. Nehéz a döntés. :D
    Szívesen és ennek nagyon örülünk! ^^

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a fordítást!!! és nagyon tetszik az új dizi!! :D

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a fordítást! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm, egy délután meg is néztem :D <3

    VálaszTörlés